ارباب حلقه ها | The Lord of the Rings
سینمایی مدت زمان: 132 دقیقه سال تولید: 1978

دانلود انیمیشن ارباب حلقه ها با دوبله فارسی The Lord of the Rings

داستان انیمیشن ارباب حلقه ها از این قرار است: سال‌ها پیش در اوایل قرن دوم، اِلف‌های آهنگر به ساخت حلقه پرداختند. آنها 9 حلقه برای مردان مبارز از نسل انسان‌ها ساختند، 7 حلقه برای فروانروای کوتوله‌ها و 3 حلقه برای پادشاه الف‌ها ساخته شد. اما کمی بعد، «سارون»، پادشاه تاریکی، ساخت حلقه را یاد گرفت و حلقه‌ی اصلی را ساخت. حلقه‌ای که بر دیگر حلقه‌ها حکمرانی می‌کرد. او با این حلقه حکمران مطلق می‌شد و هیچ کس توانایی مقابله با او را نداشت.

در ادامه انیمیشن ارباب حلقه ها بالاخره یک فرد قدرتمند به نام شاهزاده «ایزیلدور» سارون را شکست داد اما بعد خودش به دست اورک‌ها کشته شد. روح سارون زنده شد. دیگر حلقه‌ها را به دست گرفت و صاحبان آنها را به ارواح تاریکی که در خدمت او بودند تبدیل کرد. حلقه هم تا 2500 سال بعد در اعماق رودخانه ماند. سپس مردی به نام «دگول» حلقه را هنگام ماهیگیری پیدا کرد اما همان موقع توسط دوستش «اسمیگل» کشته شد. روح و جسم اسمیگل با حلقه تغییر کرد و او غارنشین شد. یک روز یک هابیت به نام «بیلبو بگینز» حلقه را پیدا کرد و با خودش برد...

شاید بیشتر افراد داستان ارباب حلقه ها The Lord of the Rings را در سه گانه‌ی معروف peter jackson بشناسند که بین سال‌های 2001 تا 2004 ساخته شد. اماانیمیشن ارباب حلقه ها یک انیمیشن فانتزی محصول سال 1978 است. این انیمیشن با برداشت از رمان‌ حماسی ارباب حلقه‌ها از «J. R. R. Tolkien» نویسنده‌ی انگلیسی ساخته شده است. این اثر بزرگ از تالکین، که اشتباها «تریلوژی سه‌گانه» خوانده می‌شود؛ توسط ناشران برای صرفه‌جویی و راحتی تبدیل به ۳ جلد شده است. کتاب‌های یاران حلقه (۱۹۵۴)، دو برج (۱۹۵۵)، و بازگشت شاه (۱۹۵۵) هم به صورت تکی چاپ شدند و هم یک جلد کامل از آنها منتشر شده است. این رمان‌ها، بیش از ۵۰ میلیون کپی فروش داشتند و به ۲۵ زبان ترجمه شده‌اند. همچنین در لیست برترین کتاب‌های جهان به انتخاب بی.بی.سی ارباب حلقه‌ها به عنوان برترین کتاب سده‌ی بیستم انتخاب شده ‌است.

این اثر فانتزی برگرفته از جلد اول، قسمت‌هایی از جلد دوم و نیمه‌ی اول جلد سوم ارباب حلقه ها است. این انیمیشن 15 نوامبر سال 1978 اکران شد و بازخوردهای خوبی از تماشاگران گرفت. همچنین در بخش بهترین موسیقی متن در جوایز گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه شد. انیمیشن ارباب حلقه ها The Lord of the Rings را هم اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.

 

اگر به تماشای انیمیشن های 2020 علاقه‌مندید می‌توانید این انیمیشن های جذاب مانند کهن قصه های وحشی گری ، داستان جینجر، دث استروک: شوالیه ها و اژدهایان ، شاهزاده قو : ازدواج سلطنتی، مدرسه کرانستون منطقه هیولا و ... را نیز با بالاترین کیفیت در وب سایت ویزور تماشا کنید.