باب اسفنجی : برف بازی | Bob_Esanji_Barfbazi
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 77 دقیقه سال تولید: 2017

دانلود انیمیشن باب اسفنجی برف بازی با دوبله فارسی

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی به نام باب اسفنجی برف بازی داستان از این قرار است که بیکینی باتم برفی می‌شود. کوه‌های یخی شناور روی آب‌های سرد حرکت می‌کنند. البته گاهی روی آب‌های گرم هم شناور می‌شوند. این اتفاق باعت تغییرات آب و هوایی در حیات گرمسیری زیر دریا هم می‌شود. حالا یک یخ شناور قطبی درست بالای بیکینی باتم قرار گرفته است.

در انیمیشن باب اسفنجی برف بازی همه‌ی شهر از برف پوشیده شده است و اخبار هواشناسی خبر از آغاز زمستان می‌دهد. هر کدام از ساکنان به سبک خودشان با این روزهای برفی مواجه می‌شوند. مثلا پلانکتون در فکرهای شیطانی است که چطور از این کریستال‌های یخی و برفی برای مقاصد شوم استفاده کند، پاتریک روی زمین با حرکت دادن دست و پایش در تلاش است پروانه برفی درست کند و باب اسفنجی و حلزون دست‌آموزش گری، لباس گرم پوشیده‌اند و برای برف بازی از خانه بیرون می‌زنند.

باب اسفنجی به دوستش پاتریک می‌رسد و به او یاد می‌دهد که چطور گلوله برفی درست کند و برف بازی کند. سپس آنها هرکدام برای خود یک سنگر برفی می‌سازند و خیلی جدی شروع به برف بازی می‌کنند. اما مساله اینجا است که بازی آنها پر و سر و صدا است و همسایه‌ی بداخلاقشان اختاپوس را ناراحت کرده است. کمی بعد که اختاپوس می‌بیند بین باب اسفنجی و پاتریک دعوا بالا گرفته است، از این جنگ خوشش می‌آید و تصمیم می‌گیرد در این روز تعطیل از پنجره‌ی خانه‌اش دعوای آنها را تماشا کند.

پاتریک و باب که از برف بازی کردن خسته شده‌اند خیلی دوستانه با هم دست می‌دهند و مشغول خداحافظی هستند که اختاپوس سر می‌رسد تا دوباره جنگی بین آنها به راه بیاندازد... علاوه بر انیمیشن باب اسفنجی برف بازی تمام قسمت‌های انیمیشن دوبله فارسی باب اسفنجی مانند باب اسفنجی پاتریک من ، باب اسفنجی شاگردان ناقلا ، باب اسفنجی آزمایش سلامتی و ... را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به این اسفنج زرد دوست داشتنی علاقه دارید تماشای فیلم باب اسفنجی بیرون از آب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ضمن این که تمامی انیمیشن های محبوب و روز دنیا مانند انیمیشن به پیش ، سونیک خارپشت، ویلوبی ها ، فروزن، اسکوب ،شگفت انگیزان، جاسوسان نامحسوس و ... را نیز می توانید در ویزور دانلود یا تماشا کنید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۶/۲۵
ه
۹۹/۰۳/۲۱
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۹۹/۰۳/۲۰
بد نبود نظر شما چییه

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.