عصر یخبندان 1 | Ice Age
سینمایی مدت زمان: 81 دقیقه سال تولید: 2002

دانلود انیمیشن عصر یخبندان دوبله فارسی Ice Age

انیمیشن عصر یخبندان 1

داستان انیمیشن عصر یخبندان 1 با سنجابی به نام «اسکرت» شروع می‌شود. او یک بلوط پیدا می‌کند و طبق غریزه‌اش سعی می‌کند آن را پنهان کند اما همه جا یخ زده است. او بالاخره یک حفره کوچک پیدا می‌کند و سعی می‌کند بلوط را آنجا بگذارد و ناخواسته باعث ایجاد یک شکاف بزرگ در یخ و حرکت صفحه‌های یخی می‌شود. در سوی دیگر همه حیوانات در حال مهاجرت به سوی جنوب هستند چون عصر یخبندان در راه است.

در انیمیشن عصر یخبندان 1 «مانفرد» یک ماموت پشمالو است که به تنهایی در حال رفتن به جنوب است. گاهی او در بین راه به حیوانات کوچکتر کمک می‌کند. از سر و صدای حرکت گله‌ای حیوانات، یک تنبل به نام «سید» از خواب بیدار می‌شود. او متوجه می‌شود که باز هم خانواده‌اش او را تنها گذاشتند و ظاهرا او هم هیچکس را ندارد بنابراین خودش راهی جنوب می‌شود. در مسیر او به دردسر می‌افتد ولی «مانفرد» او را نجات می‌دهد. «سید» تصمیم می‌گیرد با او دوست شود و در این راه با هم همسفر شوند. اما «مانفرد» او را یک مزاحم می‌بیند و می‌خواهد از دستش خلاص شود.

کمی آن طرف‌تر یک گله ببر دندان خنجری کمین کردند تا به یک قبیله کوچک انسان حمله کنند. رئیس گله، ببری به نام «دیگو» را مسئول گرفتن نوزاد خانواده می‌کند. او از «دیگو» می‌خواهد که بچه را زنده برایش ببرد و در غیر این صورت خودش کشته می‌شود. آنها حمله می‌کنند اما مادر بچه او را بغل می‌کند و از یک آبشار پایین می‌پرد. در کنار رودخانه، «مندی» بچه را نجات می‌دهد اما بعد او را رها می‌کند. «سید» اما سراغ بچه می‌رود و می‌گوید باید او را به خانواده‌اش برگردانیم. بالاخره «مندی» قبول می‌کند.

در همین لحظه، «دیگو» از راه می‌رسد اما وقتی متوجه می‌شود که آنها قصد نجات بچه را دارند، قصدش را لو نمی‌دهد و می‌گوید می‌تواند راه را به آنها نشان دهد. اما «دیگو» در واقع در حال بردن آنها به سوی گله ببرها است...

انیمیشن عصر یخبندان 1 اوایل سال 2002 اکران شد و خیلی زود محبوب پرطرفدار شد. این انیمیشن نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شد اما در آن سال جایزه به انیمیشن ژاپنی شهر ارواح رسید. انیمیشن عصر یخبندان 2 و قسمت های قسمت بعدی در سال‌های بعد ساخته شد. همه‌ی قسمت‌ها انیمیشن عصر یخبندان دوبله فارسی را می‌توانید از سایت و یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.

عوامل

card image

ری رومانو

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

جان هارت

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

دنیس لیری

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

کریس ودج

کارگردان

مشاهده آثار