باب اسفنجی : چکمه های جیرجیری | Squeaky Boots
سینمایی مدت زمان: 59 دقیقه سال تولید: 1999

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : چکمه های جیرجیری با دوبله فارسی Squeaky Boots

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان انیمیشن باب اسفنجی : چکمه های جیرجیری ماجرا از تولد «پرل کرب» شروع می‌شود. اگرچه پِرل یک نهنگ است اما دختر یکی یکدانه‌ی آقای خرچنگ است. آقای خرچنگ دوستان پرل را به خانه دعوت کرده و برایش جشن تولد گرفته است. بالاخره وقت باز کردن کادوها می‌شود. پرل با هیجان سراغ هدیه پدرش می‌رود. او فکر می‌کند که آقای خرچنگ برایش یک کفش زیبای گلدار مثل کفش‌هایی که دوستانش می‌پوشند خریده است اما خوب می‌دانیم که آقای خرچنگ خسیس تر از این حرف‌ها است که همچین هدیه گران قیمتی بخرد. پرل جعبه را باز می‌کند و یک جفت چکمه‌ی سیاه در آن می‌بیند. دوستانش او را مسخره می‌کنند و پرل از دست پدرش ناراحت می‌شود و هدیه را پس می‌دهد.

آقای خرچنگ آن چکمه‌ها را از حراجی با قیمتی بسیار کم خریده است اما باز هم دلش نمی‌آید آنها را کنار بگذارد بنابراین تصمیم می‌گیرد به نحوی آنها را به باب بفروشد. او به باب می‌گوید که در سراسر اقیانوس آشپزهای بزرگ و معروف از این چکمه‌های گران قیمت می‌پوشند. باب هم گول می‌خورد و در عوض یک ماه حقوقش آنها را از آقای خرچنگ می‌گیرد. اما یک اشکال وجود دارد آن هم اینکه چکمه‌ها موقع راه رفتن جیرجیر می‌کنند و شنیدن این صدا، بختاپوس و آقای خرچنگ را کلافه کرده است. حالا تصمیم آقای خرچنگ چیست؟ پیشنهاد ما این است که تماشای انیمیشن باب اسفنجی : چکمه های جیرجیری را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی : چکمه های جیرجیری Squeaky Boots دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به تماشای کارتون باب اسفنجی علاقه دارید، تمام قسمت‌های کارتون باب اسفنجی با دوبله فارسی در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۳/۲۳
بد نبودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.