آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ پسری درکوه یخ | Avatar: The Last Airbender
سینمایی مدت زمان: 68 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ پسری درکوه یخ

انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بار افزار Avatar: The Last Airbender یک انیمیشن اکشن و ماجراجویانه است که از کانال نیکلودیون پخش شده است. این سریال که طرفداران زیادی در بین قشر نوجوان دارد، در 3 فصل پخش شده است. فصل اول از کتاب یکم «آب» است، فصل دوم از کتاب دوم «خاک» نام دارد و فصل سوم از کتاب سوم با نام «آتش» است. بعد از پخش این سریال، انیمیشن سریالی افسانه کورا ساخته و پخش شد. داستان افسانه کورا 70 سال بعد از وقایع این سریال است و درباره‌ی دختر آواتاری به نام کورا است.

در انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار ، آواتار بین قبایل آب، سرزمین خاک، کشور آتش و عشایر باد تعادل ایجاد کرده بود. بعد از حملات کشور آتش این تعادل به هم خورد. در این میان فقط آواتار بود که به هر 4 عنصر مسلط بود و می‌توانست جلوی حملات را بگیرد ولی وقتی دنیا بیش از هر زمان دیگری به او احتیاج داشت، ناپدید شد. از این اتفاقات 100 سال گذشت و کشور آتش داشت به پیروزی نزدیک می‌شد. بعضی از مردم معتقد بودند که آواتار دیگر در میان عشایر باد متولد نشده است و چرخه‌ی حیاتش از بین رفته است، اما هنوز هستند کسانی که به بازگشت آواتار امیدوارند. زمانی که رئیس قبیله آب جنوبی برای جنگ با نیروهای کشور آتش راهی شد، دختر و پسرش «کاتارا» و «ساکا» را به عنوان مسئول گذاشت. کاتارا از کسانی است که هنوز امید دارد آواتار می‌آید و نظم را به سرزمین‌ها برمی‌گرداند...

انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ پسری درکوه یخ را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. اگر به این انیمیشن علاقمند هستید، دیگر قسمت‌های آن نیز در ویزور قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.