آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ فراری | Avatar: The Last Airbender
سینمایی مدت زمان: 71 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ فراری

انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار در سرزمینی اتفاق می‌افتد که با 4 عصر آب، باد، خاک و آتش در تعادل است. مردم در 4 منطقه با تسلط بر یکی از این عناصر زندگی می‌کنند. در این میان یک آواتار که بر همه‌ی عناصر مسلط است امنیت را برقرار می‌کند. یک روز پادشاه کشور آتش تصمیم می‌گیرد برای سلطه بر بقیه به آنها حمله کند. در همین هنگام آواتار هم ناپدید می‌شود تا 100 سال بعد که توسط خواهر و برادری به نام‌های «کاتارا» و «ساکا» پیدا می‌شود. حالا او باید تا دیر نشده سرزمین را نجات بدهد و در همین حین همه‌ی فنون را یاد بگیرد.

در این قسمت از انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار Avatar: The Last Airbender با عنوان فراری در ادامه‌ی سفر آنگ، کاتارا و ساکا به قطب آنها در جایی توقف می‌کنند تا کمی غذا بخورند. در نزدیکی آنها شهری است که در آن آتش افزارها جشن آتش برگزار کرده‌اند. آنها هم تصمیم می‌گیرند به شهر بروند تا در شلوغی جشن کمی غذا بخورند. اما در این شهر آنگ تحت تعقیب است و باید با احتیاط بروند. کمی بعد هویت آنها در شهر لو می‌رود. مردی در میان سربازانی که قصد جان آنگ و بقیه را دارند، سعی می‌کند آنها را فراری دهد.

وقتی به مکانی امن می‌رسند، او به آنگ پیشنهاد می‌دهد که آتش افزاری را از ژنرالی فراری به نام جانگ‌جانگ یاد بگیرد. عده‌ای او را به عنوان آتش افزاری دیوانه می‌شناسند اما مرد غریبه به آنها اطمینان می‌دهد که ژنرال فراری بهترین گزینه برای آموزش دادن به آنگ است. در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ تماشای این قسمت را از دست ندهید. انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ فراری را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین دیگر قسمت‌های انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار Avatar: The Last Airbender در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.