افسانه کورا / اولین آواتار | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 68 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – اولین آواتار Legend of Korra

انیمیشن افسانه کورا یک انیمیشن سریالی است که بین سال‌های 2012 تا 2014 از نیکلودیون پخش  می‌شد. این سریال انیمیشنی در 4 فصل ساخته شده و دنباله‌ی سریال آواتار: آخرین باد افزار است. داستان در همان دنیایی اتفاق می‌افتد که آخرین بادافزار در آن بود. با این تفاوت که افسانه کورا 70 سال بعد از آن اتفاق می‌افتد.

فضای آواتار را به خاطر دارید؟ دنیایی که در آن 4 عنصر آب، باد، خاک و آتش در تعادل بودند. مردم در 4 سرزمین زندگی می‌کردند که هرکدام نماینده‌ی یکی از این عناصر بود. افراد جنگاور هر سرزمین کار با این عناصر را بلد بودند. در این میان، تنها آواتار بود که بر هر 4 عنصر تسلط داشت و وظیفه‌ی او حفظ صلح و امنیت در 4 سرزمین بود.

در افسانه کورا – اولین آواتار ماجرا از این قرار است که روح آواتار به دختر آب افزاری به نام کورا منتقل می‌شود. گروه نیلوفر سفید، همه‌ی قبایل را یک به یک می‌گردند تا بالاخره از قبیله‌ی آب جنوبی دختر بچه‌ای 4 ساله به نام کورا را پیدا می‌کنند. آنها به مدت 13 سال به صورت پنهانی به کورا آموزش می‌دهند تا تسلط بر هر 4 عنصر را یاد بگیرد.

کورا 17 ساله می‌شود. او چیزهای زیادی یاد گرفته اما هنوز در تعالیم روحی ضعیف است. به او پیشنهاد می‌کنند تا از پسر کوچک «انگ» یعنی همان آواتار قبلی، تعالیمش را بگیرد اما کورا که متوجه مشغولیت او می‌شود، از مقر نیلوفر سفید فرار می‌کند و به شهر جمهوری می‌رود. در این قسمت، آواتار کورا حافظه‌اش را از دست ‌داده و در راستای بازگرداندن حافظه‌اش با آواتار وان که اولین آواتار تاریخ بوده ارتباط برقرار می‌کند و…

انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – اولین آواتار Legend of Korra را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. دیگر قسمت‌های این انیمیشن در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.