افسانه کورا / شب پرستاره | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 67 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – شب پر ستاره

انیمیشن افسانه کورا Legend of Korra یک انیمیشن سریالی اکشن و ماجراجویانه است. این انیمیشن محصولی از نیکلودیون است و در 4 فصل با نام‌های باد، ارواح، تغییر و توازن ساخته شده است. سریال افسانه کورا در ادامه‌ی انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار ساخته شده است و اتفاقات 70 سال بعد از «انگ» را نشان می‌دهد. در این انیمیشن، روح آواتاری به دختر آب افزاری به نام کورا منتقل شده است.

گروه نیلوفر سفید متوجه این قضیه می‌شوند و کورای 4 ساله را از دید بقیه پنهان می‌کنند. آنها 13 سال مخفیانه به او آموزش می‌دهند تا اینکه بالاخره او بر عناصر آب، خاک و آتش مسلط می‌شود. سپس او از گروه جدا می‌شود و به معبد باد می‌رود. آواتار تنها کسی است که می‌تواند بر 4 عنصر تسلط داشته باشد و او تنها کسی است که می‌تواند امنیت سرزمین را برقرار کند.

در آستانه‌ی یک مراسم روحانی قبایل آب، کشتی‌هایی در نزدیکی قطب جنوب توسط ارواح خشمگین مورد حمله قرار می‌گیرند. اونالاک، رئیس قبیله‌ی شمالی و عموی کورا، ادعا می‌کند که این به علت نادیده گرفتن سنت‌های قدیمی و همچنین بسته بودن دروازه‌های فیزیکی به دنیای ارواح است که در دو قطب قرار دارند. کورا برای حل این مساله اقدام می‌کند. در این قسمت از افسانه کورا با عنوان افسانه کورا – شب پر ستاره  ، کورا مجبور شده که دروازه شمالی را باز کند و جینورا با این اقدام در اعماق جنگل اسیر می‌شود...

انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – شب پر ستاره را هم اکنون می‌توانید از وب سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. اگر به این انیمیشن علاقمند هستید، دیگر قسمت‌های آن در ویزور در دسترس شما قرار دارند. همچنین، تماشای پیشینه‌ی این انیمیشن، که سریالی با نام آواتار: آخرین بادافزار است را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.