آسترو بوی : پسر فضایی | Astro Boy
سینمایی مدت زمان: 94 دقیقه سال تولید: 2009

انیمیشن دوبله فارسی آسترو بوی : پسر فضایی / Astro Boy

در انیمیشن آسترو بوی یا پسر فضایی داستان از این قرار است: در آسمان آبی شهری به نام مترو سیتی قرار دارد که یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. اما متروسیتی از کجا آمد؟ یک قرن پیش کاشفان مترو سیتی وقتی تغییرات محیطی و آب و هوایی کره زمین را دیدند که چطور هرروز رو به نابودی است فکری به سرشان زد. آنها یک تکه از زمین را جدا کردند و در آسمان قرار دادند. آنها نام این تکه زمین که مثل بهشتی شناور بود را مترو سیتی گذاشتند.

ساکنان نسل جدید متروسیتی دقیقا نمی‌دانند که چه بلایی سر دنیای قبلی آنها آمده است. اما زندگی در مترو سیتی همیشه در جریان است و این حیات مدیون ربات‌هایی است که در آنجا به صورت دوستانه فعالیت می‌کنند. ربات‌ها برای آدم‌ها خرید می‌کنند، آشپزی می‌کنند، غذا را سرو می‌کنند و هر کاری که فکرش را بکنید انجام می‌دهند. مخترع این ربات‌ها که زندگی را برای بشر آسان کردند، دکتر تنما است.

روزانه تعداد زیادی ربات ساخته و برای خدمت به مردم وارد شهر می‌شوند. همین طور تعداد بسیاری ربات از کار افتاده و آسیب دیده از سطح شهر جمع آوری و در زباله دان ربات‌ها ریخته می‌شوند. در همین هنگام یک نسخه‌ی رباتی از یک پسر ساخته می‌شود. زمانی که این نسخه توسط سازنده رد صلاحیت می‌شود، آن ربات برای پیدا کردن هویت خودش وارد سفری پر ماجرا می‌شود...

انیمیشن آستروبوی یک انیمیشن ابرقهرمانی است که بر اساس سریالی با همین نام ساخته شده است. این انیمیشن آخرین اثر از Imagi Animation Studios است. این استودیو یک سال بعد از اکران آسترو بوی برای همیشه بسته شد. این انیمیشن با بودجه‌ی 65 میلیون دلار ساخته شد و 23 اکتبر 2009 اکران شد. انیمیشن دوبله فارسی آسترو بوی : پسر فضایی / Astro Boy را هم اکنون می‌توانید از وب سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.

بالای ۶ سال
اکشن کمدی