گارفیلد | Garfield
سینمایی مدت زمان: 80 دقیقه سال تولید: 2004

دانلود انیمیشن گارفیلد دوبله فارسی Garfield

شخصیت اصلی انیمیشن گارفیلد یک گربه‌ی نارنجی بامزه است که صاحبش «جان» او از خیابان به خانه آورده و بزرگ کرده است. گارفیلد حالا یک گربه‌ی چاق و تنبل و البته بسیار باهوش است که عاشق غذا خوردن و استراحت کردن است. او با حیوانات همسایه هم آشنایی مختصری دارد. مثلا «نرمال» گربه‌ی همسایه کناری حکم کارمند گارفیلد را دارد. گارفیلد هرروز او را گول می‌زند تا به بطری شیر همسایه دست پیدا کند. همچنین او دوست دارد که سگ همسایه یعنی «لوکاس» را دست بیاندازد.

در این انیمیشن گارفیلد حتی با موش خانگی کوچولویی به نام «لوییس» هم دوست است هرچند جلوی جان او باید تظاهر کند که لوییس را شکار کرده است. همه چیز برای گارفیلد خوب پیش می‌رود تا اینکه یک روز جان با یک سگ دوست داشتنی به نام «اُدی» به خانه می‌رود. گارفیلد او را سگ خنگ خطاب می‌کند چون او نمی‌تواند صحبت کند. گارفیلد حس می‌کند که به حریمش تجاوز شده و تمام تلاشش را می‌کند تا ادی را از خانه بیرون کند. تا اینکه ادی دزدیده می‌شود و حالا گارفیلد باید یک عملات نجات را ترتیب دهد.

گارفیلد این بار به صورت لایواکشن برگشته است. شخصیت «گارفیلد» برگرفته از کتاب مصور آمریکایی با همین نام است که سال 1978 منتشر شد. این کمیک ماجراهای بامزه‌ی گارفیلد و صاحبش «جان» و سگی به نام «اُدی» است. تا سال 2013 از داستان‌های گارفیلد در حدود ٢٥٨٠ نسخه چاپ شده بود و به این ترتیب این داستان مصور توانست رکوردی در گینس ثبت کند. از شخصیت گارفیلد چندین فیلم و سریال انیمیشنی ساخته شده است. سال 2004 فیلمی با نام گارفیلد توسط کمپانی Davis Entertainment ساخته شد که به صورت لایواکشن بود. این فیلم با بودجه‌ای در حدود ٥٠ میلیون دلار ساخته شد و بیش از ٢٠٠ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. چند سال بعد قسمت دوم این فیلم با عنوان گارفیلد 2 هم ساخته شد که در آن گارفیلد و ادی وارد ماجراجویی جدیدی در خارج از مرزها شدند. علاوه بر انیمیشن گارفیلد 1 شما می توانید قسمت دوم این انیمیشن شاد و کمدی یعنی انیمیشن گارفیلد 2 را نیز از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.

اگر به تماشای انیمیشن هایی با مضمون حیوانات علاقه دارید، از شما دعوت می کنیم انیمیشن های جذاب زندگی پنهان حیوانات خانگی 1 و زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 را نیز در ویزور تماشا کنید.