مسافران دهلی | Delhi Safari
سینمایی مدت زمان: 91 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن مسافران دهلی دوبله فارسی Delhi Safari

دانلود انیمیشن سفر به دهلی delhi safari 2012 دوبله فارسی

در انیمیشن مسافران دهلی ، «یووی» یک پلنگ است و با پدر و مادرش یعنی «سلطان» و «بیوم» در جنگل زندگی خوب و شادی دارند. پدر یووی هرروز به او فنون مبارزه و شکار آموزش می‌دهد. یک روز که هر سه آنها در حال قدم زدن در جنگل هستند به قسمتی می‌رسند که خالی از درخت است. در همین لحظه چند ماشین ساخت و ساز به سمت آنها حرکت می‌کنند. سلطان و یووی سعی می‌کنند از دست آنها فرار کنند اما محاصره می‌شوند. در آخرین لحظات سلطان، یووی را به سمت مادرش پرتاب می‌کند اما خودش تیر می‌خورد و درست در مقابل چشم خانواده‌اش کشته می‌شود.

آدم‌ها در حال جنگل زدایی هستند تا در آن قسمت یک شهرک بسازند و به زودی به محل زندگی حیوانات هم می‌رسند. انیمیشن مسافران دهلی این طور ادامه پیدا می کند که یک شب حیوانات دور هم جمع می‌شوند تا در مورد ترک جنگل با هم صحبت کنند. یووی دلش نمی‌خواهد از آنجا برود اما با کشته شدن قدرتمندترین حیوان جنگل یعنی پدرش سلطان، دیگر آنجا برای ماندن امن نیست. همه بر سر ترک جنگل اتفاق نظر دارند به جز یک میمون به نام «باج» که همه‌ی آنها را ترسو خطاب می‌کند. او عقیده دارد باید جلوی این ظلم ایستاد و برای این کار او یک ارتش دو نفره دارد؛ آنها دو میمون دیگر هستند که با او هم نظر هستند. در این میان خرسی به نام «باگا» می‌گوید بهتر است با آدم‌ها مذاکره کنیم. اما کسی در آنجا نیست که زبان آدم‌ها را بلد باشد.

در نهایت مادر یووی حرف آخر را می‌زند. او می‌گوید کسی از میان ما زبان آدم‌ها را بلد نیست. ما باید جنگل را ترک کنیم چون راه دیگری نمانده است. یووی ناامید نمی‌شود و دنبال راه حل است. او یک طوطی به نام «الکس» را می‌بیند که در چند فیلم هم بازی کرده است. اگرچه الکس نمی‌تواند پرواز کند اما می‌تواند مثل انسان‌ها حرف بزند. آنها تصمیم می‌گیرند راهی شهر شوند تا برای حفظ محل زندگیشان با آدم‌ها مذاکره کنند...

انیمیشن مسافران دهلی ساخت کشور هند و محصول کمپانی Krayon Pictures در سال 2012 است و چند ماه بعد از دهلی در سینماهای آمریکا نمایش داده شده است. مسافران دهلی انیمیشنی ماجراجویانه، کمدی و موزیکال است. امیدواریم از تماشا و دانلود انیمیشن سفر به دهلی delhi safari 2012 دوبله فارسی در ویزور کیدز لذت ببرید.

اگر به تماشای انیمیشن های سال 2012 علاقه دارید، از شما دعوت می کنیم علاوه بر دانلود انیمیشن سفر به دهلی delhi safari 2012 دوبله فارسی انیمیشن رالف خرابکار را نیز که محصول همین سال است در وب سایت ویزور تماشا کنید. ما انیمیشن های جدید 2020 مانند جاسوسان نامحسوس ، سونیک خارپشت، ترول ها 2 و ... را نیز برای تماشا به شما علاقمندان عزیز توصیه می‌کنیم.