به پیش | Onward
سینمایی مدت زمان: 101 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن به پیش Onward با زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن به پیش زیرنویس فارسی

در انیمیشن به پیش Onward، شخصیت «ایان»، اِلفی است که با برادرش «بارلی» و مادرش در دنیایی که با جادو تقریبا از بین رفته زندگی می‌کند. پیش‌تر، اجداد آنها جادوگری بلد بودند و برای تسهیل در انجام کارهایشان از جادو استفاده می‌کردند. اما به مرور جادو جایش را به تکنولوژی داد. مردم در خانه لامپ داشتند و نیازی به جادوی نور نبود، آنها اجاق‌گاز داشتند و نیازی به جادوی آتش نبود و به همین ترتیب جادو کمرنگ شد. در این میان، «بارلی» برادر «ایان» هنوز به جادو اعتقاد دارد و پیشینه‌ی شهر و نیاکان برایش اهمیت دارند.

حالا در ادامه انیمیشن به پیش Onward با نام دیگر کارتون رو به جلو ، تولد ١٦ سالگی «ایان» است و او می‌خواهد  حالا که کمی بزرگتر شده، کارهایی که تا قبل انجام دادن آنها برایش سخت بود را امتحان کند. مثلا بیشتر با همکلاسی‌هایش معاشرت کند، رانندگی یاد بگیرد و دوستانش را به مهمانی دعوت کند. همچنین او دوست دارد مثل پدرش باشد. پدر «ایان» قبل از به دنیا آمدنش فوت کرده است. او تصمیم می‌گیرد روز تولدش را با پوشیدن پیراهن پدرش که حالا اندازه تنش شده است شروع کند و به ترتیب کارهایی که دوست دارد را انجام دهد. اما آن روز هم مثل روزهای دیگر می‌گذرد. او حتی نمی‌تواند دوستانش را دعوت کند. «ایان» ناامید به خانه برمی‌گردد اما یک هدیه او را بسیار خوشحال می‌کند. مادرش یک بسته به او می‌دهد که ظاهرا از طرف پدر ایان است. در آن بسته یک عصای جادویی و یک الماس ققنوس وجود دارد و یک یادداشت که روی آن نوشته با این ورد و این عصا «ایان» می‌تواند برای یک روز تمام با پدرش ملاقات کند.

در انیمیشن Onward «بارلی» که عاشق جادو است تلاش می‌کند طلسم را اجرا کند اما وقتی تلاشش بی‌نتیجه می‌ماند قضیه را بیخیال می‌شود. سپس «ایان» که از صمیم قلبش آروزی دیدن پدرش را دارد، تلاش می‌کند و جادو در حال اجرا است که یک جای کار ایراد پیدا می‌کند و فقط پایین‌تنه‌ی پدرش ظاهر می‌شود. «بارلی» که می‌داند هنوز در گوشه‌هایی از شهر جادو وجود دارد، با برادر و پدرش راهی می‌شود تا بقیه بدن او را ظاهر کند... شما را به تماشای فیلم زیرنویس فارسی Onward دعوت می‌کنیم.

انیمیشن Onward در استودیو پیکسار ساخته شده و Walt Disney آن را منتشر کرده است. انیمیشن به پیش Onward در فوریه 2020 در هفتادمین جشنواره فیلم برلین اکران شد و بازخوردهای مثبتی دریافت کرد اما از آنجا که به دلیل همه گیری ویروس COVID-19 سالن‌های سینما در سراسر دنیا تعطیل شدند، انیمیشن به پیش در گیشه فروش چندانی نداشت. شما می‌توانید فیلم زیرنویس فارسی Onward با نام دیگر کارتون رو به جلو را در وب سایت ویزور تماشا کنید.

 انیمیشن به پیش یا همان کارتون رو به جلو زیرنویس فارسی را هم اکنون می‌توانید از ویزور کیدز تماشا کنید. ضمن آن که شما می‌توانید جدیدترین انیمیشن های 2020 مانند انیمیشن گرگینه ها ، کهن قصه های وحشی گری، آرتمیس فاول ، شمال حقیقی، انیمیشن روی ماه ، حلقه 2020، نقاب میوتارو و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید

تصاویر فیلم