بازگشت کینگ کنگ به جنگل | Kong: Return to the Jungle
سینمایی مدت زمان: 72 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن بازگشت کینگ کنگ به جنگل با دوبله فارسی Kong Return to the Jungle

انیمیشن بازگشت کینگ کنگ به جنگل Kong: Return to the Jungle درباره‌ی موجودی افسانه‌ای و خیالی به نام King Kong است. اولین بار این شخصیت در سال 1933 در فیلمی به نام کینگ کنگ ظاهر شد. پس از آن بود که چندین فیلم و انیمیشن از این شخصیت ساخته شد. کینگ کنگ یک گوریل عظیم الجثه است که در جزیره جمجمه Skull Island زندگی می‌کند. او ناجی موجودات کوچکتر است و امنیت جزیره‌اش را برقرار می‌کند. او در واقع سلطان جنگل خودش است. این بار، این غول خیالی پا به دنیای انیمیشن گذاشته است.

در انیمیشن بازگشت کینگ کنگ به جنگل ماجرا از این قرار است که باغ وحش مدرن و جدیدی در حال افتتاح است. شهردار در سخنرانی‌اش می‌گوید که قرار است این باغ وحش محل زندگی حیوانات عجیب و خارق العاده شود. البته هنوز مشخص نیست که حیواناتی که شهردار گفت چه موجوداتی هستند. «جیسون»، مادربزرگش و چند نفر از دوستانش که با موجودات حیرت انگیز جزیره آشنا شدند، تصمیم دارند به هر نحوی شده آنها را در یک مخفیگاه امن نگه دارند تا اسیر قفس‌های باغ وحش نشوند. کینگ کنگ هم جزو موجوداتی است که رابطه‌ی دوستانه‌ای با جیسون و دوستانش دارد اما آیا می‌توان موجود به این بزرگی را مخفی نگه داشت؟ تکلیف بقیه موجودات جزیره چیست؟ تماشای این انیمیشن جذاب را از دست ندهید.

انیمیشن بازگشت کینگ کنگ به جنگل یک انیمیشن ماجراجویانه و خانوادگی و محصولی از BKN International است. این انیمیشن برگرفته از سریال انیمیشنی Kong: The Animated Series. است و 14 نوامبر 2006 به صورت DVD روانه بازار شده است. انیمیشن دوبله فارسی بازگشت کینگ کنگ به جنگل Kong Return to the Jungle را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. شما می‌توانید جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی 2020 از جمله انیمیشن روح 2020 ، متصل، انیمیشن به پیش ، گرگ مادرزاد، ویلوبی ها و ... را نیز در وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید.