دار و دسته جنگلی‌ها / ماموریت غیرممکن | The Jungle Bunch
سینمایی مدت زمان: 55 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن دوبله فارسی دار و دسته جنگلی ها – ماموریت غیرممکن

انیمیشن دار و دسته جنگلی ها The Jungle Bunch یک انیمیشن سریالی فرانسوی است. این انیمیشن محصولی از  TAT Productions است و از سال 2013 شروع به پخش کرده است. در ابتدا پخش دار و دسته جنگلی ها محدود به فرانسه بود اما بعد از اتمام فصل اول در 180 کشور در سراسر دنیا نمایش داده شد. تمرکز داستان‌های این انیمیشن بر کار گروهی، عدالت و امید است و در قالب ماجراجویی‌هایی خنده دار به تصویر کشیده شده است.

شخصیت اصلی داستان پنگوئنی به نام موریس است. او بدنش را به شکل ببر نقاشی می‌کند و باور دارد که یک ببر است. شاید مسخره به نظر برسد اما موریس برای این کارش دلایلی دارد که در فیلم انیمیشنی پنگوئن ببری می‌توان آن را دید. او یک ماهی را به فرزندی گرفته و نامش را جونیور گذاشته است. جونیور در انجام ماموریت‌های آبی کمک بزرگی به گروه می‌کند. دیگر اعضا یک گوریل به نام میگل، خفاشی به نام پاتریسیا، یک شبگرد هندی به نام گیلبرت و دو قورباغه به نام‌های اَل و باب هستند.

دار و دسته جنگلی‌ها یک گروه نجات ساکن در جنگل هستند و هروقت حیوانی در جنگل به کمک احتیاج داشته باشد خیلی زود خودشان را می‌رسانند. در این قسمت از انیمیشن دار و دسته جنگلی ها با عنوان ماموریت غیرممکن همه‌ی گروه غیر از ال و باب بیمار شدند. حالا آن 2 نفر با هم باید از عهده‌ی ماموریت‌های پیش رویشان بر بیایند. آیا بدون مغز متفکر گروه یعنی موریس موفق می‌شوند؟ تماشای این قسمت را از دست ندهید. انیمیشن دوبله فارسی دار و دسته جنگلی ها – ماموریت غیرممکن را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این گروه جنگلی علاقمند هستید، دیگر قسمت‌های دار و دسته جنگلی ها در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.