آلوین و سنجاب‌ها ۳
سینمایی مدت زمان: 77 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 دوبله فارسی Alvin and the Chipmunks Chipwrecked

انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 یک لایواکشن کمدی و خانوادگی است. این فیلم سومین قسمت از مجموعه‌ی آلوین است و در ادامه‌ی ماجرای دو قسمت قبلی ساخته شده است. پروژه‌ی این انیمیشن یک سال بعد از آلوین 2 مطرح شد. کارگردان این اثر، «مایک میچل»، در آن زمان مشغول ساخت انیمیشن شرک 4 -Shrek Forever After  بود و بعد از اتمام آن، آلوین 3 را شروع کرد. ضبط سکانس‌های ساحلی، طی 7 روز سفر با کشتی کروز به سواحل دریای کارائیب انجام شد.

در این قسمت از انیمیشن آلوین با عنوان انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 یا آلوین و سنجاب ها در جزیره ناشناخته، «دیو سویل» با سنجاب‌ها «آلوین»، «سایمون»، «تئودور»، «بریتنی»، «النور» و «ژانت» به یک سفر تفریحی با کشتی کروز رفته‌اند. آلوین مثل همیشه شروع به شیطنت و بازیگوشی می‌کند. او حتی در کار ناخدای کشتی هم دخالت می‌کند و این باعث می‌شود که ناخدا به دیو هشدار دهد در صورت رخ دادن هر بی قانونی دیگر آنها را جریمه می‌کنند.

برای چک کردن دیو و سنجاب‌ها، یک نفر از طرف ناخدا مامور می‌شود. این مامور کسی نیست جز «ایان» که بعد از شکست خوردن در عرصه تولید موسیقی دل خوشی از دیو ندارد و اتفاقا خیلی هم خوشحال می‌شود که او به دردسر بیوفتد. آلوین و سنجاب‌ها دوباره شیطنت می‌کنند و به عنوان جریمه ناخدا فقط یک محوطه مجاز برای آنها در نظر می‌گیرد تا در آن بازی کنند. دیو که دیگر خیالش راحت است که سنجاب‌ها کار خطایی نمی‌کنند دراز می‌کشد تا چرت بزند.

در همین هنگام آلوین خودش را به یک بادبادک می‌بندد و بقیه هم دنبال او می‌روند. باد شدیدی می‌وزد و آلوین و بقیه را دور می‌کند. در ادامه انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 آخرین نفری که روی عرشه کشتی مانده سایمون است اما او هم زورش نمی‌رسد طناب را نگه دارد و همگی از زمین بلند می‌شوند. بالاخره دیو از صدای فریاد آنها بیدار می‌شود و چون می‌بیند آنها دور شدند سوار بر یک کایت برای نجات آنها می‌رود. ایان هم در لحظات آخر به او ملحق می‌شود. در نهایت همه‌ی آنها در جزیره‌ای ناشناخته فرود می‌آیند و این تازه اول ماجرا است...

انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 در دسامبر 2011 اکران شد و بازخوردهای بسیار خوبی گرفت. انیمیشن آلوین 3 با بودجه‌ای در حدود ٨٠ میلیون دلار ساخته شد و بیش از ٣٤٣ میلیون دلار فروش داشت. قسمت بعدی این انیمیشن نیز با عنوان آلوین و سنجاب ها 4 در سال 2015 ساخته شده است. امیدواریم از تماشای انیمیشن آلوین و سنجاب ها 3 دوبله فارسی در ویزور لذت ببرید.

ضمن آن که شما علاقمندان گرامی انیمیشن می‌توانید جدیدترین انیمیشن های 2020 مانند انیمیشن گرگینه ها ، دانشگاه جادویی، آرتمیس فاول ، جزیره لاروا، انیمیشن روی ماه ، داستان جینجر، نقاب میوتارو و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید