سفر پر ماجرای فایول
سینمایی مدت زمان: 64 دقیقه سال تولید: 1986

دانلود انیمیشن دوبله فارسی سفر پر ماجرای فایول / An American Tail

انیمیشن سفر پر ماجرای فایول از یک خانه‌ی کوچک در شهر شوستکا شروع می‌شود. «فایول»، خواهرش «تانیا» و پدر و مادرشان در کنار هم زندگی ساده و سخت اما شادی دارند. تا اینکه در شب سال نو به شهر حمله می‌شود و همه خانه‌ها را آتش می‌زنند. گربه‌های وحشی هم به جان موش‌های شهر می‌افتند. پدر فایول همیشه برای آنها داستان‌هایی از شهر بزرگ می‌گفت؛ جایی که غذا برای همه هست، همه شاد هستند و مهم‌تر از همه اینکه گربه‌ای در آنجا نیست.

بعد از آتش گرفتن شهر چاره‌ای جز ترک آنجا نیست. خانواده‌ی فایول خود را به هامبورگ می‌رسانند تا از آنجا سوار کشتی شوند و به سمت غرب و شهر بزرگ بروند. سفر سخت و طولانی است و برای فایول که بسیار بازیگوش و کنجکاو است این بهترین فرصت برای ماجراجویی است. در راه آنها گرفتار طوفان می‌شوند. همه چیز به هم می‌ریزد. فایول به توصیه پدر و مادرش گوش نمی‌کند و از آنها دور می‌افتد. حالا آنها به مقصد رسیده‌اند اما خبری از فایول نیست. آیا او دوباره خانواده‌اش را پیدا می‌کند؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

انیمیشن سفر پر ماجرای فایول یک انیمیشن کمدی-درام محصول سال 1986 است. این انیمیشن توسط کمپانی Universal Pictures پخش شد و بازخوردهای خوبی گرفت. انیمیشن سفر پر ماجرای فایول با اینکه از ساخته‌های دیزنی نیست، در زمان خودش پرفروش‌ترین انیمیشن تمام ادوار شد. همین عامل باعث شد تا قسمت دوم این انیمیشن با عنوان فایول به غرب می رود An American Tail: Fievel Goes West حدود 5 سال بعد به صورت ویدیویی منتشر شود. انیمیشن دوبله فارسی سفر پر ماجرای فایول / An American Tail را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.