باب اسفنجی : شاخ به شاخ | sponge bob squarepant
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 1999

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : شاخ به شاخ دوبله فارسی

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان باب اسفنجی : شاخ به شاخ داستان از آموزشگاه رانندگی شروع می‌شود. یک ماهی در کنار خانم پاف، مدرس رانندگی در آموزشگاه بیکینی باتم، نشسته است و با آرامش تمام مراحل امتحان را پشت سر می‌گذارد. او بدون هیچ خطایی در آزمون رانندگی قبول می‌شود. خانم پاف از این بابت خیلی خوشحال است چون هیچ کاری را به اندازه‌ی تدریس دوست ندارد. فقط او یک شاگرد همیشگی دارد که برایش مثل کابوس است؛ باب اسفنجی، شاگردی که هیچ وقت رانندگی را یاد نمی‌گیرد.

باب تمام موانع سر راهش را خراب می‌کند و فرمان قایق را از جا در می‌آورد و مثل همیشه مردود می‌شود. او همیشه با روحیه‌ای آماده وارد میدان می‌شود و همیشه هم مردود برمی‌گردد. این بار اما خانم پاف به او می‌گوید که هیچ وقت راننده نخواهد شد. خانم پاف که می‌داند رد شدن باب به این معنا است که او دوباره به کلاس برمی‌گردد تصمیم می‌گیرد هرطور شده او را قبول کند. اما به چه قیمتی؟ تماشای انیمیشن باب اسفنجی : شاخ به شاخ را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی SpongeBob SquarePants یک سریال کارتونی آمریکایی محصول کمپانی نیکلودیون Nickelodeon است. پخش این انیمیشن از سال ۱۹۹۹ شروع شده است و تاکنون ادامه دارد. شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است و ماجرای داستان در شهر زیردریایی بیکینی باتم جریان دارد. باب اسفنجی در رستوران آقای خرچنگ همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است. او در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که دارای شخصیتی خودخواه است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که عاری از هرگونه هوش و استعداد است دوست است.

شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکان کاملاً مطابقت دارد. علاوه بر باب اسفنجی : شاخ به شاخ دیگر قسمت‌های کارتون دوبله فارسی باب اسفنجی از جمله باب اسفنجی آزمایش سلامتی را نیز می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.