ماریو در اعماق آب
سریال ها › ماریو مدت زمان: 56 دقیقه سال تولید: 0

دانلود انیمیشن ماریو در اعماق آب با دوبله فارسی Mario of the Deep

انیمیشن سوپر ماریو در اعماق آب جزو مجموعه انیمیشن سوپر ماریو است که پخش آن از سال 1989 شروع شد. این انیمیشن برگرفته از بازی محبوب کمپانی نینتندو یعنی Super Mario Bros است. شخصیت‌ها، همان شخصیت‌های بازی هستند و فضای انیمیشن هم برگرفته از مراحل بازی سوپر ماریو است. در انیمیشن ماریو در اعماق آب می‌بینیم که برادران ماریو به عنوان لوله کش در دریا فعالیت می‌کنند. آنها ضمن کار مراقب سلامتی پری‌های دریایی و دیگر موجودات دریا هستند. هر وقت افراد پادشاه کوپای بدجنس (به او کوپا تیز دندان هم می‌گویند) مزاحم کسی می‌شوند، برادران ماریو برای کمک سر می‌رسند.

در انیمیشن ماریو در اعماق آب داستان از این قرار است که کوپا تیز دندان، شاه نپتون را گروگان گرفته است. او قصد دارد به تمام دریا حکومت کند و وقتی که شاه نپتونی در کار نباشد این کار برایش بسیار آسان خواهد بود. اما او برادران ماریو را فراموش کرده است. خبر اسیر شدن شاه نپتون به برادران ماریو می‌رسد و آنها به سمت سرزمین آب می‌روند. کوپا که از قدرت برادران ماریو آگاه است، تمام ارتشش را به حالت آماده باش در می‌آورد تا جلوی ورود آنها به قصرش را بگیرد. در همین حین، ماریو، لویجی، پرنسس پیچ و همراه کله قارچی‌اش نقشه می‌کشند خود را به قصر کوپا برسانند. آیا موفق خواهند شد؟ تماشای این انیمیشن پر ماجرا را از دست ندهید.

انیمیشن ماریو در اعماق آب Mario of the Deep دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به انیمیشن‌هایی که بر اساس بازی‌های ویدیویی ساخته شده‌اند علاقمند هستید، تماشای انیمیشن دوبله فارسی پرندگان خشمگین 2 و انیمیشن سونیک خارپشت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم جدیدترین انیمیشن های 2020 مانند جزیره لاروا ، دانشگاه جادویی، شمال حقیقی ، به سوی خانه، شاهزاده قو : ازدواج سلطنتی ، سوپرمن: پسر سرخ، ناجیان اژدها سوار : راز موسیقی اژدر و ... را نیز با بالاترین کیفیت در وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید.