عبور از حلقه موبیوس | Thru The MoeBius Strip
سینمایی مدت زمان: 86 دقیقه سال تولید: 2005

دانلود انیمیشن عبور از حلقه موبیوس با دوبله فارسی Thru the Moebius Strip

در انیمیشن عبور از حلقه موبیوس داستان از این قرار است که مردی به نام سایمون در حال تلاش برای تمام کردن یک تکنولوژی پیشرفته است. او 2 سال از عمرش را با رباتش برای تکمیل این پروژه صرف کرده است. حالا قرار است ثمره‌ی تلاشش را برای اولین بار امتحان کند. او یک دریچه به دنیایی دیگر باز کرده است. قبل از امتحان کردن دریچه، سایمون با خانواده‌اش تماس می‌گیرد و به پسرش جک می‌گوید که تا چند ساعت بعد به خانه برمی‌گردد. سپس او وارد دریچه می‌شود. رباتش به او هشدار می‌دهد که بیشتر از 10 متر دور نشود.

در ادامه‌ی انیمیشن عبور از حلقه موبیوس سایمون بعد از عبور از دریچه با دنیایی شگفت انگیز مواجه می‌شود و از حد مشخص شده دورتر می‌رود. رباتش سعی می‌کند او را برگرداند اما اتفاقی ناگهانی موجب خراب شدن دریچه می‌شود. سایمون بیهوش می‌شود و در دنیایی با موجوداتی بیگانه به هوش می‌آید. کاهن بزرگ او را در قفس انداخته و با خودش می‌برد. 7 سال می‌گذرد. پسر سایمون، جک حالا بزرگ شده و قصد دارد به جستجوی پدر گمشده‌اش برود...

انیمیشن عبور از حلقه موبیوس بر اساس طرحی از «ژان ژیرو»، نویسنده و کارتونیست، ساخته شده است. این انیمیشن ماجراجویانه و علمی-تخیلی یک انیمیشن چینی است که در Digital Media Technology تولید شده است. برای ساخت این انیمیشن حدود 200 انیماتور به کار گرفته شدند اما بر خلاف دیگر فیلم‌های چینی، اول دوبله‌ی انگلیسی آن آماده شد. این انیمیشن اولین بار در دومین فستیوال بین المللی کارتون و انیمیشن در هانگژو نمایش داده شد و بازخوردهای خوبی گرفت. انیمیشن عبور از حلقه موبیوس در گیشه هم موفق بود و فروش خوبی داشت. انیمیشن عبور از حلقه موبیوس دوبله فارسی Thru the Moebius Strip را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا یا دانلود کنید.

ما در ویزور کیدز تلاش کرده‌ایم جدیدترین و جذاب ترین انیمیشن های روز دنیا از جمله انیمیشن متصل ، به پیش، انیمیشن بی باک و ... را برای دانلود و تماشا در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم از تماشای این کارتون ها لذت ببرید.

عوامل

card image

جاناتان تیلور توماس

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

کریس مارکت

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

مارک همیل

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

مایکل دورن

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

آندرا لئون

صداپیشه

مشاهده آثار