خوش قدم ۲
سینمایی مدت زمان: 93 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن خوش قدم 2 با دوبله فارسی Happy Feet Two

انیمیشن خوش قدم 2 در ادامه‌ی قسمت اول آن ساخته شده است. در انیمیشن خوش قدم 1 دیدیم که «مامبل» فرزند دو پنگوئن هنرمند و خوش صدا (ممفیس و نورماجین)، با یک ویژگی مادرزادی عجیب به دنیا آمد. او یک رقص پای جالب داشت اما به دلیل اینکه نمی‌توانست آواز بخواند او را به عنوان یک پنگوئن ناقص طرد کردند. هرچند او در نهایت با هنرمندی که داشت به گروه برگشت و با «گلوریا»، خوش صداترین پنگوئن جوان گروه، ازدواج کرد.

حالا در انیمیشن خوش قدم 2 ، مامبل و گلوریا صاحب پسر کوچولویی به نام «اریک» شدند. او هم مثل کودکی‌های مامبل ریزنقش است و چون در رقص و آواز مهارت مورد تایید گله را ندارد، معمولا مورد تمسخر بقیه قرار می‌گیرد. در میان پنگوئن‌های امپراتور، یک پنگوئن آدلی به نام «رامون» هم زندگی می‌کند. او دوست مامبل است اما خودش می‌داند که در این گله هیچ شانسی برای پیدا کردن جفت ندارد. بنابراین تصمیم می‌گیرد آنها را ترک کند و به گله پنگوئن‌های آدلی برود.

در ادامه انیمیشن خوش قدم 2 خواهید دید که اریک و دوستانش هم این صحبت‌ها را می‌شنوند و تصمیم می‌گیرند بدون اطلاع دادن به والدینشان گله را ترک کنند و به آدلی‌ها بپیوندند. رامون با دیدن آن 3 بچه پنگوئن، شگفت زده می‌شود. او می‌ترسد که پدر و مادرهای آنها به او لقب بچه دزد بدهند بنابراین از آنها می‌خواهد که به گله و خانواده خود برگردند. اما ظاهرا اریک و دیگران تصمیم خود را گرفته‌اند که یک ماجراجویی را آغاز کنند. در گله پنگوئن‌ها، پدر و مادر آنها نگران و وحشت زده، در جستجوی بچه‌های خود هستند... تماشای این انیمیشن جذاب را از دست ندهید!

انیمیشن خوش قدم 2 به کارگردانی جرج میلر اگرچه به اندازه‌ی قسمت اول در فصل جوایز موفق نبود اما در گیشه خوب ظاهر شد و طرفداران را از خودش راضی نگه داشت. انیمیشن دوبله فارسی خوش قدم 2 را می‌توانید از ویزور کیدز دانلود یا تماشا کنید. ضمن آن که دیگر تولیدات کارتون و انیمیشن محبوب دنیا مانند باب اسفنجی پلیس را خبر کن ، توت فرنگی کوچولو، رالف خرابکار 2 ، بره ناقلا، قطار سریع السیر قطبی و ... نیز در ویزور در دسترس شما عزیزان قرار دارد.