آواتار: آخرین بادافزار،کتاب یکم: آب، محاصره شمال | Avatar: The Last Airbender
سینمایی مدت زمان: 47 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن آواتار: محاصره شمال با دوبله فارسی

انیمیشن آواتار: محاصره شمال که در بعضی کشورها با نام آواتار: افسانه اَنگ هم شناخته می‌شود، یک انیمیشن اکشن و فانتزی است. این انیمیشن سریالی بین سال‌های 2005 تا 2008 از کانال نیکلودیون Nickelodeon پخش شده است. این سریال بر اساس 3 کتاب «آب»، «خاک» و «آتش» در 3 فصل ساخته و پخش شده است. سریال انیمیشنی افسانه کورا که مثل آخرین بادافزار محبوب و پربیننده است، در ادامه‌ی انیمیشن آواتار : آخرین بادافزار ساخته شده است.

آواتار چه کسی است؟ سال‌ها پیش 4 قوم آب، خاک، آتش و باد در صلح و آرامش در کنار هم زندگی می‌کردند اما با حمله‌ی سرزمین آتش همه چیز تغییر پیدا کرد. تنها کسی که می‌توانست جلوی آنها را بگیرد، آواتار بود. آواتار کسی است که به هر 4 عنصر تسلط دارد. آواتار در میان آن جنگ و زمانی که دنیا به او احتیاج داشت، ناپدید شد. 100 سال بعد در یک کوه یخی به شکل یک گوی، خواهر و برادری به نام‌های «کاتارا» و «ساکا» از قبیله‌ی آب او را پیدا کردند. نام او «اَنگ» است. او آخرین بازمانده از بادافزارها است و آواتاری است که هنوز غیر از بادافزاری در فنون دیگر مهارت ندارد. کاتارا تنها آب افزار قبیله‌اش است. بنابراین به انگ کمک می‌کند تا آب افزاری را یاد بگیرد. انگ وقت زیادی ندارد و قبل از آمدن شهاب سنگ سوزین باید قوم آتش را شکست دهد و دوباره نظم و صلح را به دنیا برگرداند. اگر دوست دارید این ماجرا را دنبال کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن آواتار: محاصره شمال را تماشا کنید.

ماجرای داستان انیمیشن آواتار: محاصره شمال در کتاب اول یعنی آب است. انگ در حال یادگیری آب افزاری است که بارانی از خاکستر و برف روی شهر می‌بارد. این نشانه‌ی خوبی نیست چون مشخص است که آتش افزارها نزدیک هستند. مردم شهر برای مبارزه با قوم آتش داوطلب می‌شوند و جنگی بزرگ شروع می‌شود. انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ محاصره شمال را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین دیگر قسمت‌های انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

ما در ویزور انیمیشن‌های جدید 2020 را با دوبله فارسی در دسترس شما عزیزان علاقمند قرار داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم این آثار را از جمله  انیمیشن اژدهای آرزوها ، ویلوبی ها، انیمیشن متصل ، اسکوب، انیمیشن روح 2020 ، اسفنج در حال فرار، گرگ مادرزاد و ... را نیز در وب سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.