خرس های مهربون در سرزمین عجایب | The Care Bears Adventure in Wonderland
سینمایی مدت زمان: 75 دقیقه سال تولید: 1987

دانلود انیمیشن خرس های مهربون در سرزمین عجایب با دوبله فارسی

دانلود کارتون خرس های مهربون در سرزمین عجایب دوبله فارسی

خرس های مهربون را به یاد دارید؟ خرس‌های کوچولوی رنگارنگ و مهربانی که هر کدام روی بدنشان یک طرح خاص دارند و با نیروهای جادویی خود به دیگران کمک می‌کنند. طرح اولیه این خرس‌ها را هنرمندی به نام «النا کوچریک» در سال 1981 کشید. این نقاشی‌ها روی کارت پستال چاپ شدند و بسیار هم محبوب بودند. دو سال بعد، از آنها اسباب‌بازی تولید و به بازار عرضه شد. سپس ٢ فیلم انیمیشنی از آنها تولید شد و چون مورد استقبال قرار گرفت، در سال 1985 یک سریال انیمیشنی با عنوان «خرس‌های مهربون» از آنها ساخته شد. این سریال در دهه‌ی شصت با دوبله فارسی از تلویزیون ایران هم پخش شده است. پخش این سریال در آمریکا تا ٣ سال بعد هم ادامه داشت. حالا ما انیمیشن خرس های مهربون در سرزمین عجایب را برای تماشا و دانلود در اختیار شما قرار داده ایم.

در طی سال‌هایی که این سریال پخش می‌شد، ٣ فیلم سینمایی هم از آن ساخته شد. آخرین عنوان این مجموعه فیلم، انیمیشن خرس های مهربون در سرزمین عجایب The Care Bears Adventure in Wonderland به کارگردانی Raymond Jafelice است که در واقع ترکیبی از داستان «ماجرای آلیس در سرزمین عجایب» و شخصیت‌های خرس‌های مهربون است. امیدواریم از تماشای انیمیشن خرس های مهربون در سرزمین عجایب با دوبله فارسی از ویزور لذت ببرید.

سرزمین خرس های مهربون جایی روی ابرها است. آنها همانطور که از اسمشان هم پیدا است، موجودات مهربانی هستند که به همه‌ی بچه‌ها خوب کمک می‌کنند. آنها در واقع از کمک کردن لذت می‌برند. یک روز در سرزمین خرس‌های مهربون یک خرگوش سفید از راه می‌رسد. او به خرس ها می‌گوید که وظیفه دارد به سرزمین عجایب برود و پرنسس قلب‌ها که قرار است ملکه‌ی آن سرزمین شود را پیدا کند در غیر این صورت سرزمین عجایب به دست حاکمی ظالم خواهد افتاد. به این ترتیب چند نفر از خرس‌های مهربون به همراه خرگوش سفید با هم راهی سفر می‌شوند. در آنجا یکی از خرس‌ها، دختری به نام «آلیس» را پیدا می‌کند و ماجرا به این شکل آغاز می‌شود...

علاوه بر انیمیشن خرس های مهربون در سرزمین عجایب می توانید ده ها انیمیشن جذاب دیگر از جمله سونیک خارپشت ، اسکوب، فروزن 2 ، جاسوسان نامحسوس، مربی اژدها 3 ، قطار سریع السیر قطبی و ... را نیز در وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.