باب اسفنجی : فقط یه گاز کوچولو | SpongeBob : Once Bitten
سینمایی مدت زمان: 55 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن باب اسفنجی فقط یه گاز کوچولو SpongeBob : Once Bitten

داستان انیمیشن باب اسفنجی فقط یه گاز کوچولو از این قرار است که : یک روز تعطیل است و اختاپوس تصمیم گرفته در محوطه‌ی خانه‌اش استراحت کند. همین که او از در خانه بیرون می‌رود لیز می‌خورد و به زمین می‌افتد. بله، ظاهرا دوباره گری، حلزون خانگی باب اسفنجی، در آن اطراف بوده است چون همه جا با مایع لیز حلزون پوشیده شده است. اختاپوس که از نظافت کردن خسته شده است، اطراف خانه‌اش را نرده و حفاظ نصب می‌کند اما گری باز هم سراغ او می‌رود. اختاپوس که حسابی عصبانی شده از باب کمک می‌گیرد. در همین لحظه، گری او را گاز می‌گیرد.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی فقط یه گاز کوچولو ، پاتریک از راه می‌رسد تا مشکل گری را بررسی کند. او از باب می‌پرسد که آیا واکس‌های گری را زده است یا نه. ناگهان باب متوجه می‌شود که واکسن حلزون عصبانی را به او نزده و گری حالا خیلی خطرناک است. یک گاز او می‌تواند منجر به خارش پوستی، بیماری و در نهایت تبدیل شدن فرد به یک زامبی شود.

تمام شهر بیکینی باتم از ترس به هم ریخته است و مردم می‌ترسند که به بیماری حلزون عصبانی مبتلا شوند. خبر بیماری در اخبار هم مطرح می‌شود و به مردم هشدار داده می‌شود که با یک گاز تمام بیماری در بدن فرد پخش می‌شود. سپس شایعه می‌شود که این بیماری به شدت مسری است و باب اسفنجی نگران سلامتی گری می‌شود و به جستجوی او می‌رود. بالاخره او را پیدا می‌کند اما گری در همان لحظه باب را هم گاز می‌گیرد. مردم خشمگین به سمت او یورش می‌برند تا آنها را قرنطینه کنند. ناگهان دکتری به نام «گیل گیلیام» متخصص بیماری‌های مربوز به حلزون با راه حلی از راه می‌رسد...

سریال انیمیشنی باب اسفنجی از سال 1999 تا کنون در حال پخش است. این سریال طرفداران زیادی در بین کودکان و حتی بزرگسالان دارد. همچنین انیمیشن باب اسفنجی تا کنون 10 بار نامزد دریافت جایزه‌ی امی شده است. تمام قسمت‌های انیمیشن دوبله فارسی باب اسفنجی از جمله فیلم باب اسفنجی اسفنج شگفت انگیز را می‌توانید در ویزور دانلود کنید. انیمیشن باب اسفنجی فقط یه گاز کوچولو نیز از همین صفحه قابل دانلود می باشد.

از دیگر انیمیشن های محبوب این سری ، باب اسفنجی تعطیلات خانوادگی است که شما را دعوت به تماشای آن می کنیم.