سونیک : تبدیل شدن | Sonic : Conversion
سینمایی مدت زمان: 66 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن سونیک : تبدیل شدن با دوبله فارسی Sonic Conversion

انیمیشن سونیک : تبدیل شدن جزو انیمیشن سریالی ماجراهای سونیک خارپشت Adventures of Sonic the Hedgehog است. بعد از محبوبیت بازی کامپیوتری سونیک در سال 1991 ایده‌ی ساخت انیمیشنی با حضور شخصیت‌های این بازی به ذهن سازندگان رسید. در نهایت در سال 1993 سریالی انیمیشنی از این شخصیت ساخته شد. کمپانی سگا که تولید کننده‌ی بازی‌های سونیک است، ساخت این انیمیشن را بر عهده گرفت. بعد از این سریال چند فیلم انیمیشنی هم از سونیک ساخته شد که همگی مورد استقبال تماشاگران قرار گرفتند. جدیدترین اثری که از این خارپشت آبی رنگ تند و تیز ساخته شده است، انیمیشن سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog است که به صورت لایواکشن تهیه شده است و در ویزور می‌توانید آن را تماشا کنید.

در این قسمت از انیمیشن سونیک با عنوان سونیک : تبدیل شدن ماجرا از مقر دشمن شماره 1 سونیک یعنی دکتر رباتنیک شروع می‌شود. او از یکی از افرادش خواسته تا ماشینی طراحی کند که خیلی سریع تر از سونیک حرکت کند. به این ترتیب دکتر رباتنیک به آرزویش می‌رسد و نه تنها می‌تواند سریع‌ترین موجود شود بلکه می‌تواند سونیک را دستگیر کند. سونیک متوجه می‌شود که شتاب دهنده‌های ماشین بسیار قوی هستند و ممکن است بتوانند به او برسند. بنابراین تصمیم می‌گیرد راه حلی برای این مشکل پیدا کند. آیا سونیک و دوستانش موفق می‌شوند ماشین دکتر رباتنیک را از کار بیاندازند؟ تماشای انیمیشن سونیک : تبدیل شدن را از دست ندهید.

انیمیشن سونیک : تبدیل شدن با دوبله فارسی Sonic Conversion را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به تماشای سریال سونیک علاقمند هستید، دیگر قسمت‌های آن مثل سونیک : قطار سریع السیر Sonic  The Robotnik Express با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای این انیمیشن ها در کنار دیکر انیمیشن های دوبله فارسی جدید سایت  ویزور کیدز از جمله انیمیشن روح 2020 ، انیمیشن متصل ، ویلوبی ها ، گرگ مادرزاد، جاسوسان نامحسوس ، اسکوب، داستان اسباب بازی 4 و ... لذت ببرید.