رئیس مزرعه ۱ | Barnyard
سینمایی مدت زمان: 89 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن رئیس مزرعه 2006 Barnyard با دوبله فارسی

در انیمیشن رئیس مزرعه در یک مزرعه حیوانات در صلح و صفا و با ریاست گاوی به نام «بن» زندگی می‌کنند. او بسیار وظیفه شناس است و مزرعه را به خوبی اداره می‌کند. او یک پسر به نام «اوتیس» دارد که اصلا مسئولیت پذیر نیست. بن به همه هشدار می‌دهد که فصل حمله‌ی کایوت‌ها نزدیک است و باید حصارهای مزرعه را تعمیر کنند. اما اوتیس می‌گوید آنها چند شغال کوچک هستند و نیازی به نگرانی نیست. بن نگران خودش نیست اما می‌خواهد از حیوانات کوچکتر دفاع کند. همچنین او می‌خواهد اوتیس را طوری تربیت کند که بعد از خودش رئیس مزرعه شود. اما اوتیس این شغل را دوست ندارد و پی خوش گذرانی است.

در ادامه انیمیشن رئیس مزرعه یک شب که نوبت نگهبانی دادن اوتیس است او باز هم بهانه می‌آورد و پدرش را به جای خودش می‌گذارد تا به مهمانی دوستانش برسد. پدرش قبل از رفتن او ماجرای تولدش را تعریف می‌کند تا به او نشان دهد که به عنوان پسر خیلی برایش ارزشمند است. بن شخصیت وظیفه شناس و مسئولیت پذیر انیمیشن رئیس مزرعه است. همیشه به اوتیس می‌گوید یک حیوان بزرگ از خودش دفاع می‌کند و یک حیوان بزرگتر از بقیه! اوتیس که توجهی به حرف‌های پدرش ندارد راه می‌افتد و می‌رود.

بن در حال نگهبانی است که شغال‌ها از راه می‌رسند. اما او خودش تنهاست و شغال‌ها گله‌ای حمله کرده‌اند. بن به قیمت جانش از حیوانات کوچک مزرعه دفاع می‌کند. آن شب هیچکس آسیب نمی‌بیند غیر از خودِ بن که از آسیب زیاد از بین رفته است. صبح روز بعد، صاحب مزرعه او را به خاک می‌سپارد. حالا همه‌ی حیوانات انتظار دارند تا اوتیس رئیس مزرعه شود اما او با پدرش بسیار متفاوت است...

انیمیشن رئیس مزرعه با همکاری نیکلودیون و پارامونت پیکچرز ساخته و در سال 2006 اکران شد. این انیمیشن با بودجه‌ای در حدود 51 میلیون دلار ساخته شد و بیش از 116 میلیون در دنیا فروش داشت. انیمیشن رئیس مزرعه دوبله فارسی را می‌توانید هم اکنون از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. دیگر انیمیشن محبوب سال 2006 یعنی انیمیشن عصر یخبندان 2 نیز در وب سایت ویزور در دسترس شما عزیزان قرار دارد و شما را به تماشای آن دعوت می کنیم. انیمیشن جذاب نبرد سوپر قهرمانان نیز دیگر کارتون محبوب سال 2006 است که می توانید آن را در ویزور دانلود و تماشا کنید.

ما در وب سایت ویزور ده ها انیمیشن سینمایی جدید 2020 از جمله فروزن 1 و 2، جاسوسان نامحسوس ، باب اسفنجی، ترول ها 2 و ... را برای دانلود و تماشا در دسترس شما عزیزان قرار داده‌ایم. امیدواریم از تماشای این انیمیشن های دوبله فارسی جدید لذت ببرید.