سه خرس کله پوک | We Bare Bears: The Movie
سینمایی مدت زمان: 2 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن سه خرس کله پوک We Bare Bears: The Movie

دانلود انیمیشن سه خرس کله پوک 2020

انیمیشن سه خرس کله پوک یک اثر کمدی برگرفته از سریالی با همین نام است. سریال سه خرس کله پوک در 4 فصل از Cartoon Network Studios پخش شده است. این انیمیشن اولین عنوان سینمایی برگرفته از داستان سه خرس کله پوک است و ادامه‌ی ماجرای آنها را در تلاشی برای برقراری ارتباط با انسان‌ها تعریف می‌کند. انیمیشن سه خرس کله پوک داستان 3 خرس از گونه‌های متفاوت را نشان می‌دهد که با هم برادر ناتنی هستند. «گریز» یک خرس گریزلی قهوه‌ای است، «پاندا» که گاهی او را پَن‌پَن هم صدا می‌کنند یک خرس پاندا است و «آیس بِر» یا همان یخی یک خرس قطبی است.

آنها گاهی هر 3 سوار هم می‌شوند و حرکت می‌کنند و این ریشه در روز آشنایی آنها دارد. یک روز گریز در حال گذر از راه آهن بود که متوجه شد پای پاندا در ریل گیر کرده است. او سعی کرد به پاندا کمک کند اما قدرت کافی نداشت. قطار هم در حال نزدیک شدن بود. ناگهان یخی از راه رسید و پاندا را نجات داد. سپس هر دو روی یخی سوار شدند و او با سرعت دوید تا قطار به آنها نرسد. از آن به بعد این 3 خرس در جنگل با هم زندگی کردند.

در انیمیشن سه خرس کله پوک 2020 ماجرا از این قرار است که گریز، پاندا و یخی در تلاش هستند تا با انسان‌ها ارتباط برقرار کنند اما چون دست و پا چلفتی هستند معمولا خرابکاری می‌کنند. مردم از شیطنت و خرابکاری آنها خسته شدند و با طرح شکایتی آنها را از شهر بیرون می‌کنند. آنها تصمیم می‌گیرند سان‌فرانسیسکو را ترک کنند و به کانادا بروند. جایی که طبیعتش زیباتر است و همه با خرس‌ها مهربان هستند. آنها را در این مسیر پر ماجرا همراهی کنید...

تریلر انیمیشن سه خرس کله پوک We Bare Bears: The Movie را می‌توانید از هم اکنون در ویزور تماشا کنید. همچنین لینک دانلود انیمیشن سه خرس کله پوک We Bare Bears: The Movie با دوبله فارسی به زودی در وب سایت و اپلیکیشن ویزور قرار خواهد گرفت.

علاوه بر انیمیشن سه خرس کله پوک 2020 شما می‌توانید دیگر انیمیشن های جدید سال 2020 مانند انیمیشن درخت آرزوها ، بی باک، داستان جینجر ، به پیش، الفکین ها : پخت و پز متفاوت ، سوپرمن: پسرسرخ، نورم از قطب شمال: تعطیلات خانوادگی و ... را نیز در وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید.

تصاویر فیلم