باب اسفنجی : ستاره کاراته | sponge bob squarepant
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 75 دقیقه سال تولید: 1999

دانلود انیمیشن باب اسفنجی ستاره کاراته با دوبله فارسی

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان انیمیشن باب اسفنجی ستاره کاراته با دوبله فارسی ، باب مشغول تمرین کاراته و غذا دادن به حلزونش گری است که ناگهان یک مگس در دهانش می‌رود. او در حال خفه شدن است که پاتریک از راه می‌رسد و با یک ضربه به باب او را نجات می‌دهد. باب اسفنجی به او می‌گوید که حاضر است برای جبران این لطفش هر کاری برای او انجام دهد. پاتریک هم که تمرینات کاراته باب اسفنجی نظرش را جلب کرده است از او می‌خواهد که کمک کند تا کاراته یاد بگیرد.

باب اول مخالف است چون به نظرش کاراته ظرافت‌هایی دارد که پاتریک از عهده‌ی آنها برنخواهد آمد اما بعد قبول می‌کند. در روز اول تمرین و با اولین تمرین‌ها باب از پاتریک ناامید می‌شود. اما بعد می‌بیند که پاتریک با یک ضربه‌ی ساده یک دیوار بتنی را نصف می‌کند. همین باعث می‌شود که باب تصور کند که پاتریک یک ستاره‌ی کاراته است... پیشنهاد می‌کنیم برای دنبال کردن داستان انیمیشن باب اسفنجی ستاره کاراته با دوبله فارسی را در وب سایت ویزور تماشا کنید.

انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی SpongeBob SquarePants یک سریال کارتونی آمریکایی محصول کمپانی Nickelodeon است. پخش این کارتون از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تا کنون ادامه دارد. شخصیت اصلی کارتون، باب اسفنجی است. خالق این انیمیشن «استفن هیلنبرگ» است که در جوانی در رشته‌ی زیست شناسی دریا تحصیل کرده است. هیلنبرگ ایده داستان باب اسفنجی را از همان دوران دانشجویی در سر داشت. سپس در رشته انیمیشن سازی تحصیل کرد و کمی بعد شروع به ساختن این انیمیشن کرد. به گفته‌ی خودش او تصور نمی‌کرد که بیشتر از یک فصل از باب اسفنجی را بسازد اما در کمال تعجب دید که این انیمیشن بسیار مورد توجه واقع شده است و ساخت آن را ادامه داد.

تا کنون 11 فصل از این انیمیشن جذاب و کمدی پخش شده است. علاوه بر انیمیشن باب اسفنجی ستاره کاراته با دوبله فارسی سایر قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. امیدواریم از تماشای آنها در کنار انیمیشن های جدیدی مانند انیمیشن متصل ، ویلوبی ها، مینیون ها ظهور گرو ، روح، جاسوسان نامحسوس و ... لذت ببرید.