ماپت ها | The Muppets
سینمایی مدت زمان: 103 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن ماپت ها دوبله فارسی The Muppets

دانلود کارتون ماپت ها دوبله فارسی

ماجرای انیمیشن ماپت ها در شهر «اسمال تون» اتفاق می‌افتد. در فیلم ماپت ها، می‌بینیم که «والتر» و «گری» دو برادر هستند که خیلی یکدیگر را دوست دارند. آنها با هم مدرسه و اردو می‌روند و حتی با هم در یک تیم بیسبال بازی می‌کنند. فقط یک مشکل وجود دارد، هرچه زمان می‌گذرد گری قد می‌کشد و بزرگ می‌شود اما والتر همان اندازه کوچولوی اولش مانده است. با این حال گری مثل روز اول او را دوست دارد. بهترین سرگرمی آنها تماشای برنامه‌ی عروسکی ماپت شو است. آنها عاشق شخصیت‌های عروسکی این برنامه هستند و شخصیت محبوب والتر، قورباغه‌ای به نام «کریمت» است.

سال‌ها گذشته و حالا گری مرد جوانی است. او قرار است با دوستش «مری» به شهر برود و از استودیو ماپت ها هم دیدار کند. استودیویی که سال‌ها است دیگر در آن برنامه ساخته نمی‌شود و تنها افراد بازدید کننده به آنجا می‌روند. در این سفر والتر هم آنها را همراهی می‌کند. والتر حسابی هیجان زده است چون ممکن است شخصیت‌های محبوبش را از نزدیک ببیند. آنها با اتوبوس راه می‌افتند و هر سه بابت دیدار از استودیو خوشحال هستند. وقتی به مقصد می‌رسند از دیدن استودیو شوکه می‌شوند. آنجا تبدیل به یک خرابه‌ی متروک شده و بیشتر قسمت‌ها در دست تعمیر است.

در میان شخصیت های انیمیشن ماپت ها ، غیر از والتر، گری و مری، 2 نفر دیگر هم به عنوان بازدید کننده حضور دارند. یک راهنمای تور مسن از راه می‌رسد تا قسمت‌های مختلف را به آنها نشان دهد. آنها به دفتر کرمیت قورباغه می‌رسند اما راهنما اجازه‌ی ورود به آنها نمی‌دهد. والتر که حسابی توی ذوقش خورده، به صورت پنهانی وارد اتاق کرمیت می‌شود. ناگهان در آنجا چند نفر از در دیگر اتاق وارد می‌شوند. والتر پنهان می‌شود اما صحبت‌های آنها را می‌شنود. مردی که به عنوان مدیر وارد شده می‌گوید قرار است استودیو را به موزه ماپت ها تبدیل کنند. والتر از شنیدن این موضوع ناراحت می‌شود. حالا او باید برای زنده نگه داشتن استودیو ماپت‌ها کاری بکند...

ماپت ها شخصیت‌های عروسکی هستند که اولین بار سال 1995 معرفی شدند. از این شخصیت‌ها چندین فیلم و سریال ساخته شده که یکی از آنها انیمیشن ماپت ها The Muppets محصول سال 2011 و تولید کمپانی Waltdisney است. انیمیشن ماپت ها برنده‌ی یک جایزه‌ی اسکار در بخش بهترین موسیقی فیلم شده است. امیدواریم از تماشای انیمیشن ماپت ها دوبله فارسی در ویزور لذت ببرید.

دیگر انیمیشن محبوب سال 2011 انیمیشن باب اسفنجی تعطیلات خانوادگی است که شما را به دانلود و تماشای این انیمیشن شاد و جذاب نیز دعوت می کنیم.اگر به تماشای انیمیشن های روز دنیا علاقه دارید از شما دعوت می‌کنیم جدیدترین انیمیشن های 2020 مانند اسکوب، مینیون ها ظهور گرو ، فروزن، سونیک خارپشت و ... را نیز در وب سایت ویزورکیدز تماشا کنید.