دزد عروسک ها | Doll Thief
سینمایی مدت زمان: 85 دقیقه سال تولید: 1368

دانلود فیلم سینمایی دزد عروسک ها

فیلم دزد عروسک ها فیلمی از محمدرضا هنرمند و محصول سال 1368 است. برای بسیاری شاید دیالوگ «آهای آهای ننه من گشنمه» یادآور این فیلم جذاب و کمدی باشد. البته برای بعضی کودکان دهه‌ی 60 هم یادآوری شخصیت‌های گنجور، خور خور و مخصوصا عجوزه با ترس همراه است. این فیلم که ترکیبی و از بازیگران و عروسک‌ها است در زمان خودش فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و مورد استقبال قرار گرفت. در این فیلم «آزیتا حاجیان»، «اکبر عبدی»، «رسول نجفیان» و «ابراهیم آبادی» به ایفای نقش پرداختند و «مهراوه شریفی نیا» و «شروین نجفیان» در نقش لیلا و بهرام، 2 بچه کوچولوی فیلم، ظاهر شدند.

در فیلم دزد عروسک ها ماجرا از خانه‌ی لیلا و بهرام شروع می‌شود. مادر آنها با خوشحالی از راه می‌رسد و می‌گوید موفق شده وام مسکن بگیرد و آنها به زودی خانه دار خواهند شد. برای این خانواده که از دست اذیت و آزار و غرغرهای صاحب خانه یعنی آقا خور خور حسابی خسته شده بودند، این خبر خوشحال کننده‌ای است. اما یک اتفاق بد این شادی را از آنها می‌گیرد. عجوزه زشت و بدجنس که در بیرون شهر زندگی می‌کند به پسرش گنجور دستور می‌دهد که برود و پول را بدزدد.

بی پول شدن دوباره‌ی خانواده باعث می‌شود بچه‌ها فکری به سرشان بزند. آنها تصمیم می‌گیرند که عروسک‌های خود را بفروشند و با پولش به خانواده کمک کنند. اما سر و کله‌ی دزد دوباره پیدا می‌شود و این بار او عروسک‌ها را می‌دزدد. لیلا و بهرام که این دفعه متوجه حضور دزد شدند او را تعقیب می‌کنند. آنها متوجه می‌شوند که پول‌ها و عروسک‌ها همه دست عجوزه هستند و خودشان هم اسیر او می‌شوند. آیا لیلا و بهرام موفق می‌شوند فرار کنند؟ فیلم دزد عروسک ها را می‌توانید از ویزور کیدز تماشا کنید. تماشای فیلم دیدنی و نوستالژیک دزد عروسک ها را از دست ندهید.

اگر به تماشای فیلم ها و انیمیشن های قدیمی و نوستالژیک دهه 60 علاقه دارید، تماشای انیمیشن هایی مانند معاون کلانتر ، هاچ زنبور عسل، یوگی و  دوستان ، آنشرلی با موهای قرمز، بل و سباستین و ... را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عوامل

card image

اکبر عبدی

بازیگر

مشاهده آثار

card image

رسول نجفیان

بازیگر

مشاهده آثار

card image

مهراوه شریفی‌نیا

بازیگر

مشاهده آثار

card image

آزیتا لاچینی

بازیگر

مشاهده آثار

card image

آزیتا حاجیان

بازیگر

مشاهده آثار

card image

محمدرضا هنرمند

کارگردان و نویسنده

مشاهده آثار

card image

منوچهر آذری

بازیگر

مشاهده آثار

card image

فرهنگ مهرپرور

بازیگر

مشاهده آثار