باب اسفنجی : خرچنگ ربات | Sponge Bob
سینمایی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 2017

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : خرچنگ ربات با دوبله فارسی

داستان انیمیشن باب اسفنجی : خرچنگ ربات از اینجا شروع می‌شود که یک شب باب اسفنجی با حلزون دست آموزش گری در حال تماشای تلویزیون است که یک فیلم ترسناک شروع می‌شود. در ابتدا باب مردد است که فیلم را تماشا کند یا نه اما بالاخره تصمیم می‌گیرد آن را ببیند. فیلم درباره‌ی یک ربات بی رحم است که به بقیه آسیب می‌زند. باب اسفنجی تمام آن شب را کابوس می‌بیند و با ترس می‌خوابد. او حتی تصور می‌کند که گری هم ربات است و قرار است به او آسیب بزند. صبح روز بعد، باب که اصلا نتوانسته شب را بخوابد، با چشمانی قرمز و وحشت زده به محل کارش می‌رود.

باب در رستوران هر چیزی را شبیه به ربات می‌بیند. او ماجرا را برای اختاپوس تعریف می‌کند اما او به باب توجهی نمی‌کند. سپس باب از دریچه‌ی اتاق آقای خرچنگ او را نگاه می‌کند. آقای خرچنگ در حال رقص رباتی با یک موزیک است و ضرب آهنگ آن را تکرار می‌کند. دیدن همین اتفاق برای باب اسفنجی کافی است تا مطمئن شود که آقای خرچنگ یک ربات است. یوجین خرچنگ در حالت عادی نه زیاد می‌خندد و نه احساساتی از خودش بروز می‌دهد اما حالا همه‌ی این موارد برای باب مساله ساز است. این ماجرا چطور برای باب تمام می‌شود؟ تماشای انیمیشن باب اسفنجی : خرچنگ ربات را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی SpongeBob SquarePants حدود 20 سال است که از نیکلودیون پخش می‌شود و پنجمین انیمیشن آمریکایی است که به مدت طولانی در حال پخش است. این انیمیشن طرفداران زیادی دارد و همیشه از منتقدان و تماشاگران بازخوردهای خوب دریافت کرده است و 4 جایزه امی در کارنامه‌اش دارد. انیمیشن باب اسفنجی : خرچنگ ربات دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. البته قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد.