باب اسفنجی : همکلاسی ها
سینمایی مدت زمان: 57 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : همکلاسی ها با دوبله فارسی

در انیمیشن باب اسفنجی : همکلاسی ها ، یک روز تعطیل است و باب اسفنجی ساعت‌ها است که مشغول برق انداختن حلزونش گری است. بعد از مدتی او حوصله‌اش سر می‌رود و تصمیم می‌گیرد سراغ همسایه و همکارش بختاپوس برود. بختاپوس در کمال آرامش در حال مطالعه است و نوشیدنی می‌نوشد که سوهان روحش یعنی باب اسفنجی از راه می‌رسد. او سعی می‌کند هرطور شده باب را دست به سر کند اما باب دوست دارد با او معاشرت کند.

بختاپوس که می‌بیند روز تعطیلش در حال خراب شدن است دوان دوان خودش را به قایقش می‌رساند تا با سرعت از باب دور شود. اما باب به این سادگی‌ها دست بردار نیست و همچنان که بختاپوس را صدا می‌زند او را دنبال می‌کند. بختاپوس بیشتر از سرعت مجاز رانندگی می‌کند و این برایش یک قبض جریمه‌ی سنگین و یک روز آموزش رانندگی به همراه دارد. بختاپوس که هیچ وقت برای رانندگی بد جریمه نشده بود از این اتفاق ناراحت می‌شود اما بالاخره باید این یک روز را بگذراند. او همین که وارد کلاس می‌شود، باب اسفنجی را می‌بیند که تقریبا پای ثابت کلاس‌های آموزش رانندگی خانم پاف است... پیشنهاد می‌کنیم تماشای انیمیشن باب اسفنجی : همکلاسی ها را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی یکی از محبوب ترین تولیدات تلویزیونی است. بعد از گذشت ٢١ سال و ١٢ فصل از این انیمیشن، باب اسفنجی شلوار مکعبی همچنان طرفداران خودش را در سراسر دنیا دارد که منتظر پخش فصل جدید هستند. به علاوه، بعد از موفقیت دو فیلم سینمایی که از این شخصیت ساخته شد حالا همه منتظر پخش فیلم باب اسفنجی اسفنج در حال فرار هستند که احتمالا تا قبل از پایان 2020 به سینماها خواهد آمد. ما امروز در این صفحه انیمیشن باب اسفنجی : همکلاسی ها را در دسترس شما علاقمندان به باب اسفنجی قرار داده‌ایم.

انیمیشن باب اسفنجی : همکلاسی ها دوبله فارسی را می‌توانید از اپلیکیشن و وب سایت ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. علاوه بر این، تمام قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی با دوبله‌ی فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد.